دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۳، ۰۷:۴۲ ق.ظ / کانون بازاریابی درنا کرمان بایگانی آبان ۱۳۹۹ :: کانون بازاریابی درنا کرمان

کانون بازاریابی درنا کرمان

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

اکثر افراد ایده های بسیار خوبی دارند ولی راه پول در آوردن از ایده هاشون رو نمی دونند .

یادبگیرید ایده هاتون رو تجاری کنید یا از یک مشاور برای تجاری سازی ایده تون کمک بگیرید .

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۲:۴۹
dorna kerman

تو توسعه کسب و کار ، بحث در مورد رقتار مصرف کننده بدون برند سازی امری تقریبا غیر ممکنه ، تلاش های زیادی در راستا دسته بندی واکنش مصرف کننده (احساسات یا مشخصه های شخصیتی ) طبق انواع مختلفی از رنگ های خاص انجام شده ،مانند مرتبط کردن رنگ زرد باشادی یاقرمز با شجاعت . اگرچه حقیقت اینه که رنگ بیشتر به تجربه شخصی فرد بستگی داره تا این که بتونیم اونو کاملا به احساسات خاصی ربط بدیم .تو یه مطالعه دیگه با عنوان "اثرات انفعالی رنگ ها "نقش رنگ تو برند سازی مشخص کرد که ارتباط بین برندها و رنگ ها به ادراک مصرف کننده از رنگ مناسب و مورد نظر به اون برند مخصوص بستگی داره .این مورد به معنای "تناسب زنگ" و یه بخش بزرگ از موردیه که برندها برای فروش هویت خود استفاده میکنن.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۲:۴۱
dorna kerman

فرمول حرفه ای ها!!!

افراد حرفه ای در هر زمینه ای چطور حرفه ای شدن؟

تو این پست دو راز حرفه ای شدن افراد رو بهتون معرفی کردم امیدوارم واستون مفید باشه😉😉

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۳
dorna kerman

وقتی لبخند رو لبامونه ، حس خوبی رو به دیگران منتقل می کنیم .الان خریدهای مشتریها بیشتر احساسیه تا منطقی .

یعنی حال مشتری اگه خوب بود احتمالش زیاده خرید کنه ،،،

شما به قدرت لبخند اعتقاد دارید ؟

تا حالا شده به یه همیشه برید ( مثل یه سوپر مارکت ) فقط بخاطر اینکه فروشنده خوش برخورده ؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۱
dorna kerman

براتون پیش اومده که سفر رفتید واسه خرید یه پاساژ متوسط رو انتخاب کردید و به نظرتون اجناس گرون اومده ...بعد رفتید یه پاساژ لوکس که قیمت ها خیلی بالاست اینبار وقتی بر می گردید همون پاساژ اولی ، قیمت ها رو مفت می بینید و شروع میکنید به خرید !!

پس حواستون باشه از این به بعد تو سفر اول همون پاساژ لوکسه رو برید که وقتتون تلف نشه و راحت بتونید توی مراکز خرید متوسط خرید کنید wink

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۳:۱۴
dorna kerman

هر چیزی که ملموس بشه، درکش برای ما راحتره . دقیقا مثل دیدین

به قول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن...wink

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۳:۰۵
dorna kerman

کسب و کار چیست ؟

در واژه نامه آکسفورد ، کسب و کار یعنی : خرید و فروش و تجارت .

در واژه نامه لانگ من ، یعنی پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۱
dorna kerman

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۵
dorna kerman

 

بر اساس نظر مارک کوبان :

"وقتی فروشی در کار نباشد ،شرکتی نیز در کار نیست ."زمانی که کسب و کار در معرض دید قرار گیرد و به مردم معرفی می شود، احتمال بیشتریوجود دارد که برای کسب و کار مورد نظر ، مشتری وجود داشته باشد .

باانجام یک بازاریابی قوی و درست ، می توان به اهداف مورد نظر کسب و کار نزدیک شده و حتی در آغاز فروش خود را افزایش داد .

نکته :نوع استراتژی و روش بازاریابی برای کالا و خدمت بسیار مهم است .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۳
dorna kerman

 

بازاریابی برای هر کسب و کاری، لازم و ضروری می باشد و از آنجایی که هیچ یک از مشتریان نسبت به محصول و یا خدمات ارائه شده آگاهی ندارند، لذا لازم است این محصول و خدمات با کیفیت بالا و به نحو درست در بازار معرفی گردند.

بازاریابی:

فرآیندی را که به وسیله آن می توان محصول یا خدمت ارائه شده را به مشتریان معرفی و تبلیغ نمود را بازاریابی می گویند که در همه زمینه های تبلیغات، روابط عمومی، افزایش رضایت مشتری و فروش، به کسب و کار کمک می کند.

فواید بازاریابی:

بازاریابی فواید زیادی دارد و بدون در نظر گرفتن بازاریابی، احتمال ضرر و کاهش سود زیاد می شود و ممکن است منجر به تعطیل شدن کسب و کار و ورشکست شدن آن گردد.
 

 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۹ ، ۱۳:۲۴
dorna kerman