تاثیر رنگ های مختلف برای جذب مشتری
چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ب.ظ
تو توسعه کسب و کار ، بحث در مورد رقتار مصرف کننده بدون برند سازی امری تقریبا غیر ممکنه ، تلاش های زیادی در راستا دسته بندی واکنش مصرف کننده (احساسات یا مشخصه های شخصیتی ) طبق انواع مختلفی از رنگ های خاص انجام شده ،مانند مرتبط کردن رنگ زرد باشادی یاقرمز با شجاعت . اگرچه حقیقت اینه که رنگ بیشتر به تجربه شخصی فرد بستگی داره تا این که بتونیم اونو کاملا به احساسات خاصی ربط بدیم .تو یه مطالعه دیگه با عنوان "اثرات انفعالی رنگ ها "نقش رنگ تو برند سازی مشخص کرد که ارتباط بین برندها و رنگ ها به ادراک مصرف کننده از رنگ مناسب و مورد نظر به اون برند مخصوص بستگی داره .این مورد به معنای "تناسب زنگ" و یه بخش بزرگ از موردیه که برندها برای فروش هویت خود استفاده میکنن.
۹۹/۰۸/۲۱